Sbohem, Vodafone!

Pěkně kafkovská zkušenost se společností Vodafone.cz

3. 12. 2018 / Jan Čulík

čas čtení 2 minuty

Tak mi Vodafone.cz od včerejška zrušil mé dlouholeté české mobilní telefonní číslo, čímž mi zabránil potvrzovat své bankovní transakce u českých bank a vyytvořil i další problémy.

Ukradli mi také kredit, který jsem na tom mobilu měl.

Řekli byste si, že bude jistě v takovém případě možné Vodafone.cz kontaktovat a stěžovat si.

Kdepak! Pro jakýkoliv kontakt s firmou Vodafone.cz, ať na internetu ("Můj Vodafone" - počítač si samozřejmě pamatuje vstupní preference, jenže stránka Vodafonu mě nepustí dál, protože "toto číslo už neexistuje"), prostřednictvím chatu či telefonicky se s nimi nespojíte, protože musíte uvést své telefonní číslo, které mi ale Vodafone zrušil, takže se přes tuto bariéru nedostanu.

Výborně. Vodafone.cz ztratil jednoho zákazníka.

Níže korespendence s Vodafonem, která jasně vysvětluje, proč s touto firmou nemít nic společného.

Pro vysvětlení: Svůj český mobil jsem používal v poslední době skoro výlučně jen pro esemesky. Proč? Protože telefonování z mobilu mého britského operátora je v České republice stejně jako v Británii až do vyčerpání 500 minut za měsíc zadarmo, kdežto při volání u Vodafonu platím. Zjevně je legální ukrást uživateli na mobilu existující kredit.

Aktualizace: Pane Čulíku, 
totožnou zkušenost mám se svým číslem u stejného operátora.
Dokonce jsem to zkoušel přes Telekom. úřad, aby na ně "dohlédli".
Výsledek: 0, píše Jaroslav Bajer.

Aktualizace: V reakci na tento článek se ozval Vodafone, viz níže, s tím, že čísla lidem likvidují, když si po pár měsíců nekoupí žádný kredit ! (i když na mobilu ještě kredit mají!!) Ale že prý mám ještě tři měsíce k tomu si kredit koupit, a tím si číslo obnovit. Problém je, že na to, abych si mohl koupit kredit, potřebuju, aby toto telefonní číslo bylo funkční, protože musím jeho prostřednictvím transakci na stránkách banky potvrdit. Takže kafkárna pokračuje.

Mimochodem, požádal jsem kolegyni, aby mi poslala částku na mé telefonní číslo z jejího bankovního účtu. Ukázalo se, že to nejde. Opakovaně se objevuje poděšená správa, že "transakce nemá správný podpis." Systém Vodafonu je zjevně zmršený. Je to zbytečná ztráta času a ztěžování života zákazníkům problémy, které nemusejí existovat.


0
Vytisknout
12584

Diskuse

Obsah vydání | 10. 12. 2018