Nový předseda Rady ČT umí pracovat s nadšením pro Babiše i Kellnera

17. 12. 2020 / Bohumil Kartous

Předsedou Rady ČT byl zvolen Pavel Matocha. Profil tohoto člověka, který v radě tvoří funkční trio zvolené populisty (společně s kolegyní Lipovskou a kolegou Veselým). Pavel Matocha jako novinář přispívá do médií vlastněných holdingem Agrofert. Zajímavé je, jak dokumentuje níže uvedený a zdokladovaný text, že nový předseda Rady ČT dříve pracoval v týdeníku EURO vlastněném Petrem Kellnerem. Společně s Ištvánem Lékem, který dnes pracuje jako šéfredaktor Lidových novin, kam Pavel Matocha přispívá.

Radní Zdeněk Šarapatka ke zvolení Pavla Matochy předsedou Rady ČT uvádí:

Předsedou Rady České televize byl jako jediný kandidát právě zvolen Pavel Matocha. Mluvčí politiků na Kavčích horách, lokaj zájmů Babiše, Okamury a Klause v ČT. Normalizace pokračuje. Volby jsem se odmítl zúčastnit s odůvodněním, že do čela kontrolního orgánu nelze volit morálně a odborně nezpůsobilého člověka s problémy ve vlastním podnikání.

Autorem následující krátké investice k novinářskému působení Pavla Matochy a k jeho zaměstnavatelům je Karel Paták, aka blogger Visegradský jezdec:

Dnes se bude volit vedení Rady České televize, předseda a dva místopředsedové.

K tomu jeden starší příběh reportéra z Reportérů, Marka Wollnera, abychom si uvědomili kam míříme a komu bude nejspíš svěřen dohled na naší veřejnoprávní televizí.

Aleš Řebíček, kdysi ministr dopravy, měl střet zájmů. No dělo se už před Babišem, no...

Novináři po něm šli a v rámci té investigace zjistili, že je napojen na zájmové osoby KGB/FSB v ČR. Status Marka Wollnera k případu bývalého ministra dopravy Řebíčka.

Celá věc (vztah Řebíčka s ruskými kolaboranty) byla celkem jasná a odborná (novináři) i laická veřejnost ji brala jako hodnověrně prokázanou informaci.

S kontrateorií (tedy, že to tak není), přišla pouze jedna entita: Redakce EURO, vlastněného Petrem Kellnerem s prodejným šéfredaktorem (dnes LN) Ištvánem Léko. Že se styl jeho práce nezměnil, se můžete přesvědčit v komentáři deníku Hlídací pes k propagandistickému článku Ištvána Léka v Lidových novinách.

Autorem článku, který vyslal mezi lidi jako pravdivou verzi ruského agenta Strelce (více o něm zde) byl nějaký Pavel Matocha. Ten dnes bude nejspíš zvolen předsedou Rady ČT...

A ještě jednou připomínám další kontext: Radu ČT bude řídit Kellnerův chlapec a Petr Kellner přitom vlastní největší konkurenční stanici a zároveň tak trochu hýbe (eufemismus pro ''úplně nejvíc'') českou politikou jako její top zákulisní hráč.

Tady se hraje o naši budoucnost, ne u ''omezování svobody rouškou'', nebo názvu svazku homosexuálů.

To jsou indiga.

Bacha na to.

Zveřejněno na Facebooku.


0
Vytisknout
3283

Diskuse

Obsah vydání | 23. 12. 2020