Protestuji proti předřazování reklamy před zprávy o lidském utrpení

14. 11. 2015

Posílám Vám na vědomí svůj protest proti předřazování reklamy před zprávy o lidském utrpení a tragédiích. Tento opakovaně zasílám redakcím v ČR bez jakékoliv odezvy. Vím, že v Bristkých listech se toto děje jen výjimečně. Ale věřím, že máte nějaké možnosti o tomto problému uvažovat a případně upozornit na etiku problému ve svých profesních (novinářských organizacích), píše Milena Peterková.

Jsem tím natolik pobouřena, a nevím, kam ještě se mám obrátit, abychom se my lidé vzpamatovali.

Děkuji za trpělivost a snad se i pokusíte něco podniknout pro nápravu…

S pozdravem

Milena Peterková

PS: Přikládám dnes odeslané protesty:

reklama@firma.seznam.cz

Vážení v Reklamě,

nedovedu pochopit, že neprotestujete proti praxi, kdy je vámi zveřejňovaná reklama předřazována před zprávy o lidském utrpení a neštěstí (viz. dnešní útoky v Paříži). Zdá se mi, že je toto počínání zcela mimo lidskou normu vkusu a svědčí o nedostatku citu pro situaci a lidskost. Prosím, zamyslete se nad svým počínáním!!! Předpokládám, že nedoufáte, že v tomto kontextu shlédnutá vaše reklama přiměje někoho ke koupi předkládaných produktů.

Nemám pro podobné uvažování natož jednání název.

S pozdravem

Milena Peterková

redakce@novinky.cz

Vážená redakce,

jsem pobouřena způsobem, jakým provozujete svůj deník. Nestydíte se při zprávách o lidských tragédiích předřazovat reklamu!!!??? Je to neuvěřitelný projev bezcitnosti a nedostatek základní lidskosti. Nedovedu pochopit, jak je toto ve 21. století možné!!!

Pro toto vaše jednání nemám pojmenování.

S pozdravem,

Milena Peterková

K tomu poznamenává Jan Čulík: No oni to v médiích bezostyšně dělají, protože jim jde o kšeft a o peníze, o nic jiného. Cožpak si myslíte, že někdo v českých médiích projevuje jen minimální slušnost či lidskost? Vždyť se podívejte na to, jak obrovskou spoušť česká média udělala v české společnosti za poslední měsíce vybičováním nesmyslných rasistických a protiuprchlických nálad - všechno jen kvůli kšeftu v médiích, často vlastněných velmi pochybnými existencemi.

0
Vytisknout
2188

Diskuse

Obsah vydání | 16. 11. 2015