Kremelští propagandisté publikovali "leaky" dříve než WikiLeaks

24. 10. 2016



Šestá část emailové složky WikiLeaks z údajně hacknutých Podestových emailů byla zveřejněna, ale nikoliv WikiLeaks. Velké odhalení přišlo z RT America, americké pobočky ruské kabelové televize kdysi známé jako Russia Today.

RT America tweetovala link k dokumentům v 6:09. Nicméně WikiLeaks ještě neohlásily zveřejnění. Udělali to fakticky až o 23 minut později.

Podrobnosti v angličtině: ZDE

0
Vytisknout
1430

Diskuse

Obsah vydání | 26. 10. 2016