Jak nejlépe oslovit zemanovský elektorát?

29. 1. 2018

čas čtení 1 minuta

Ještě pár slov k prezidentské volbě. Celkově (za ten rok) udělal Drahošův tým slušnou kampaň, ostatně výsledek byl poměrně těsný, takže bych ho nerad nějak mistroval v tom, co měl udělat jinak a lépe. Jako volič Jiřího Drahoše bych se ale rád vyjádřil k těm výrokům o národu blbců, případně ignorantů, na adresu voličů Miloše Zemana a nevoličů, píše na Facebooku poslanec za Pirátskou stranu Mikuláš Ferjenčík.

Jiří Drahoš byl solidní prezidentský kandidát, kterého jsem volil bez větších okolků, ale byl to kandidát velkého byznysu, politický nováček, člověk, který nepředstavil, co myslí slibovanou "změnou", člověk s personálním zázemím, které ne každému sedne.

Já tohle všechno zvláště v kontextu jeho protikandidáta nechal plavat, ale rozhodně odmítám nálepkovat lidi, co to vidí jinak, jako idioty.

Poslední poznámka k antiuprchlickým billboardům. Myslím, že u nich nebyl podstatný obsah, ale sdělení lidem, koho že který kandidát zastupuje. Zeman těmi billboardy jasně řekl, že "je na straně lidí proti elitám". To je důvod, proč vyhrál, nešlo o uprchlíky, ale o tento konflikt. Otázka referenda a eura otevírá úplně stejné dělení. Nesvádějme to proto na propagandu, ale přemýšlejme o tom, jak příště zemanovský elektorát oslovit nejlépe bez morálních kompromisů.

0
Vytisknout
10841

Diskuse

Obsah vydání | 31. 1. 2018