Daily Telegraph vydal inzerát kritizující "prohomosexuální komentátorku" z deníku Times

28. 1. 2014

Britský konzervativní deník Daily Telegraph pozoruhodně v úterý publikoval soukromý inzerát podnikatele Demetriho Marchessiniho, který útočí na Libby Purves, komentátorku deníku Times, že publikuje "prohomosexuální komentáře".

20. ledna Purvesová kritizovala Vladimira Putina za jeho antihomosexuální postoje.

Marchessini mimo jiné ve svém inzerátě píše:

"Jednou z fascinujících otázek je, proč známá komentátorka Libby Purves, která dala jasně najevo, že nevěří v náboženství, opakovaně nařizuje těm, kdo mají náboženskou víru, co si mají myslet." Marchessini ji dále obviňuje z bagatelizace "spojení mezi homosexualitou a náboženstvím" a tvrdí, že homosexualita je v křesťanském náboženství těžkým hříchem už 2000 let."

Pokračuje: "Co paní Purvesová a mnozí jiní nedokážou pochopit, je, že když naše vláda legalizovala homosexualitu, neučinila ji tím morálním činem. Vlády rozhodují o zákonech, ale jen Bůh rozhoduje o morálce."

Podrobnosti v angličtině ZDE

0
Vytisknout
2401

Diskuse

Obsah vydání | 30. 1. 2014