Britský Mail Online se omluvil za smyšlenou historku o Georgi Clooneym

9. 7. 2014

Internetové vydání britského bulvárního deníku Daily Mail muselo zveřejnit omluvu za smyšlenou historku o herci Georgi Clooneym, jeho partnerce a její matce.

Redakce také stáhla článek z vydání. Text byl původně publikován v elektronické verzi, ale pak se částečně objevil i v "papírové". Tvrdil, že hercova partnerka Amal Alamuddinová má problémy s matkou Bariou, která oponuje chystanému manželství z náboženských důvodů.

Clooney vydal prohlášení, v němž redakci listu obvinil z nezodpovědnosti a zveřejnění "zcela vymyšlené historky".

Podle článku matka hercovy partnerky, která se prý počítá ke komunitě libanonských drúzů, řekla "polovině Bejrútu", že je proti tomuto manželství.

Clooney ovšem poukázal na to, že Baria Alamuddinová, která je šéfredaktorkou listu v Londýně, nepatří k drúzům, v Bejrútu nebyla od té doby, co navázal vztah s její dcerou, a "v žádném případě není proti manželství".

Podrobnosti v angličtině: ZDE

0
Vytisknout
2311

Diskuse

Obsah vydání | 10. 7. 2014