Koutek reklamní tuposti:

Nevinní už nejsou "nevlnní". Další úspěch našeho Koutku?

6. 12. 2013 / Tomáš Koloc

čas čtení < 1 minuta

Čas od času se stane (nebo se nám to alespoň zdá), že Koutek reklamní tuposti zkrátka zapůsobí, a daná reklama se změní. Minulý rok z reklamy na lety společnosti Alitalia zmizela jedna chyba, kterou jsme označili (viz ZDE). Stejně tak se nyní změnila reklama na pojištění aut u firmy Generali, kterou jsme ZDE před časem kritizovali pro grafickou chybu, díky níž bylo možné slovo "nevinné" číst jako "nevlnné".

Ze stávající verze reklamy tato chyba zmizela...

Proč tento koutek?

Reklama je součástí veřejného prostředí. Ovlivňuje naši řeč a vnímání estetiky, ať chceme nebo ne. Proto by měla dodržovat aspoň základní kulturu vyjadřování. Budeme publikovat takové příklady firemní komunikace, kde neschopnost jejího tvůrce či zadavatele překročila míru jazykové či jiné normy. Snad to přispěje ke kultivaci okolí nás všech.

0
Vytisknout
10117

Diskuse

Obsah vydání | 9. 12. 2013