Přečetli jsme:

Mladí muži s pilou. Proč nastal čas přistřihnout křídla technologickým firmám

30. 7. 2018

Letos v dubnu odstranilo vedení americké technologické společnosti Google ve vší tichosti z etického kodexu firmy legendární heslo "Don’t be evil", tedy "Nepáchej zlo". Slogan byl součástí image firmy od počátků, zakladatelé ho využili i v roce 2004 při uvedení Googlu na burzu. Budoucím akcionářům tehdy napsali dopis, jemuž se začalo říkat Don’t Be Evil Manifesto, Manifest o nepáchání zla. "Silně věříme tomu, že z dlouhodobé perspektivy nám bude jako akcionářům i v širším kontextu lépe s firmou, která koná dobro ve prospěch světa, i když to bude znamenat, že si odepřeme krátkodobé zisky," líčili tehdy mladí programátoři Larry Page a Sergey Brin svou vizi.

Celý text: ZDE

0
Vytisknout
1755

Diskuse

Obsah vydání | 1. 8. 2018