Zážitek se stavební spořitelnou

24. 1. 2018

čas čtení 1 minuta

Posílám zkušenost s Českomoravskou stavební spořitelnou (ČMSS), píše Michal Kolář.
 

ČMSS strhává poplatky za vedení účtu k 1. 1. na celý rok dopředu. V
roce 2017 k 1. 4. zvýšila zmíněný poplatek a okamžitě jeho poměrnou část
strhla z účtu, ačkoli jsem měl již předplaceno.

Argumentoval jsem všeobecnými obchodními podmínkami, kde stojí, že poplatek se strhává
podle sazebníku platného k datu stržení poplatku. Korespondoval jsem
elektronicky, ale ČMSS moji argumentaci zamítla.

Zaslal jsem tedy podnět  k Finančnímu arbitrovi a - ČMSS mi sporný poplatek vrátila v souvislosti
s řízením, které zahájil Finanční arbitr. Šlo mi spíš o princip, protože
sporný poplatek činil 22,50, ale pak jsem si uvědomil, že ČMSS měla ke
konci r. 2016 1,41 milionu uzavřených smluv , a když jsem si ty dva údaje vynásobil, tak mi vyšlo 31,7 milionu Kč.

ČMSS nyní rozesílá výpisy z účtu, a pokud se do 14 dnů nereklamuje,
považuje se výpis a tím i poplatek za schválený. Takže nevím, jestli má
cenu toto ještě zveřejňovat, když už to moc lidem nepomůže.

 

 

0
Vytisknout
10222

Diskuse

Obsah vydání | 30. 1. 2018