Sarkasmus na adresu rasistů ukazuje, že část Čechů má potřebu se od rasismu distancovat

Odpověď společnosti Lidl na rasistické komentáře

5. 1. 2017

čas čtení < 1 minuta


Společnost Lidl odpovídá na reakce některých českých zákazníků, kteří vyjadřují své pohoršení nad "negroidní" a "multi kulti" reklamou, kterou česká pobočka německého řetězce distribuuje.

Jiný post Lidlu na Facebooku vyvolal převážně sarkastické reakce typu "proč jste nevybrali nějaké ryze české plemeno" nebo "retrievery v ČR nechceme". Pozoruhodné ovšem je, a diskuse to potvrzuje, že rozpolcenost postojů k základním pilířům lidských práv v současné české společnosti je vysoká. Řada rasistů je evidentně ochotna bránit svůj status quo, založený na omezenosti, ad absurdum.

0
Vytisknout
10330

Diskuse

Obsah vydání | 6. 1. 2017