Rebelie v deníku Times vedla k změně jeho titulní stránky

27. 4. 2016




Murdochovy deníky The Times a The Sun, které se vydatnou měrou podílely na šíření lží o katastrofě na fotbalovém stadionu v Hillsborough, kde v roce 1989 zahynulo 96 fotbalových diváků, nepřinesly na titulní stránce v dnešních vydáních informace o tom, že porota po dvouletém vyšetřování rozhodla, že kanastrofu nezavinili neukáznění a opilí diváci, ale sama policie a že šlo o trestný čin.

V redakci deníku Times posléze došlo ke vzbouření a list byl nucen publikovat druhé vydání, které už mělo na titulní stránce fotografii radujících se pozůstalých po verdiktu poroty a pod názvem deníku informaci o rozsudku.

Timesy se posléze omluvily, že zprávu původně nepřinesly:

Šéf severoyorkshirské policie byl v souvislosti s verdiktem poroty o katastrofě v Hillsborough odvolán a ministryně vnitra Mayová nevyloučila trestní stíhání policistů odpovědných za smrt 96 obětí.

0
Vytisknout
1357

Diskuse

Obsah vydání | 29. 4. 2016