Čtenáři rychle pomohli občanovi, jehož ČEZ odmítnutím splátkového kalendáře mohl existečně zničit

13. 8. 2013

čas čtení 1 minuta

Na apel nejmenovaného čtenáře, jehož pravidelné měsíční platby za elektřinu po přestěhování do nového bytu se ukázaly příliš nízké a na vysoký nedoplatek, který mu pak ČEZ vypočítal, mu energetická firma odmítla poskytnout splátkový kalendář, reagovali čtenáři Britských listů rychle a vstřícně a čtenáře, jehož totožnost je redakci BL známa, před likvidační politikou ČEZu promptně zachránili. Patří jim náš dík a poslancům a politikům opakujeme otázku:

Kdy se zasadíte o zavedení takového zákona, který by donutil věřitele, aby dlužníkům povinně poskytovali splátkový kalendář, jaký je v jejich možnosti splácení tak, jak to funguje ve všech civilizovaných zemích?

Nejmenovaný čtenář, jemuž ČEZ odmítl splátkový kalendář, píše:

Krásný den přeju, pane Čulíku,

tak jsem právě s velkým vděkem vůči Vám a Vašim čtenářům odeslal celou výši nedoplatku ČEZu. Dům tedy nadále zůstane elektrifikován a my nepadneme nepřipraveni do předminulého století, svítíce si svíčkami.

Vaše pomoc mě utvrzuje v přesvědčení, že normální člověk je člověk krásný a vstřícný.

Pokusím se to celé společnosti nějakým vhodným způsobem oplatit. To jest konat dobro a jen dobro zaměřené zase na normálního člověka. Jsem skloněn až k zemi na důkaz mého převelikého díku.

Celkem se vybralo 10 500 Kč. Většinou chodily stovky či dvoustovky s přejícnou zprávou. Lidé jsou skutečně, ač mají sami málo, velmi hodní.

Ještě jednou všem čtenářům, kteří pomohli, děkujeme.

Uvažujme, jak přimět politiky, aby něco dělali pro lidi.

Jan Čulík

šéfredaktor

0
Vytisknout
5076

Diskuse

Obsah vydání | 15. 8. 2013