Britský bulvární deník The Sun přiznal, že vydal nepravdivou zprávu o muslimech

28. 5. 2016


Bulvární deník The Sun, vlastněný magnátem Rupertem Murdochem, byl donucen britskou regulační mediální organizací Independent Press Standards Organisation (IPSO), aby dementoval svůj článek z loňského 23. listopadu, který tvrdil, že 20 procent britských muslimů podporuje džihád v Sýrii na straně Islámského státu. Otázka, kterou průzkum muslimům položil, totiž toto tvrzení nedoložila, dotazovala se pouze, zda má respondent sympatie s mladými lidmi, kteří se chtějí připojit k bojovníkům v Sýrii, a nespecifikovala, zda proti Islámskému státu či na jeho straně.

Podrobnosti v angličtině ZDE

0
Vytisknout
2009

Diskuse

Obsah vydání | 31. 5. 2016