List New York Times zcenzuroval článek o izraelské lobby požadující intervenci v Sýrii

4. 9. 2013

V pondělí 2. září list New York Times publikoval na svém serveru článek Jackie Calmesové a Michaela Gordona pojednávající o masivním lobbingu proizraelské organizace AIPAC za intervenci v Sýrii. V úterním tištěném vydání se text objevil v "upravené" verzi, z níž byly všechny zmínky o AIPAC odstraněny a nahrazeny citátem izraelského prezidenta Šimona Perese, který vyjadřuje podporu Obamově úsilí prosadit intervenci.

Podrobnosti v angličtině: ZDE

0
Vytisknout
3083

Diskuse

Obsah vydání | 5. 9. 2013