Tvrdý ageismus na stanici Regina

28. 11. 2013

čas čtení < 1 minuta

Tak jsem dnes nedopatřením zaslechla reklamu na mobilního operátora ČEZ v rádiu, na stanici Regina. Tvrdý ageismus v ní obsažený mě dost nadzvedl. Stručně: Připitomělá babka nejenže nerozumí internetu, ale nazývá ho »internát« - vnoučata má pořád »připojená na tom internátu«. V podobné reklamě ze stejného zdroje zas maminka neumí pracovat s mailem, ale provolá víc než zbytek rodiny dohromady. Mám dojem,že už by se mělo s reklamami podobného typu konečně něco dělat. Nejsem si ale jista, že členové nové Poslanecké sněmovny budou k nápadům na stanovení (i zákonné) etických zásad v reklamě vstřícní..., míní Ludmila Kašparová.

0
Vytisknout
9076

Diskuse

Obsah vydání | 2. 12. 2013