Proč nemá pražská kavárna smysl pro humor?

11. 3. 2018



Jako reakci na billboardy "Zeman znovu" se měly objednat také billboardy "Veleba znovu", "Nejedlý znovu" nebo rovnou "Zeman už na furt".


V článku Karla Dolejšího "Ve strategické komunikaci nejde o palebnou převahu"   popsaná střelba kamkoli, vracející se zpět střelci, je zcela trefná, píše Jan Molič. Příkladem budiž předávání Českého lva vs. Zemanova inaugurace. Kdyby sommerové a svěrákové Zemanův inaugurační projev nijak nekomentovali, Zemana prostě ignorovali, nejlépe by udělali.

Když totiž takto "střílí", Zeman se dostává do centra pozornosti - o což jediné mu jde - obsah je nepodstatný. Totéž dělal Klaus.

Tihle lidé přežívají ve funkcích právě jen kvůli tomu, že jim ostatní dělají nechtěně reklamu.

Mimochodem, pražské kavárně by vůbec neškodilo, absolvovat základní lekce z PR. ..

A když už protistranu neignorovat, pak lze využít jejich zbraní: například jako reakci na billboardy "Zeman znovu" se měly objednat také billboardy "Veleba znovu", "Nejedlý znovu" nebo rovnou "Zeman už na furt". Taky využívat humor, například "S Čubou pětiletku překonáme!" Vůbec totiž humor je geniální zbraň. Nevšimli jste si, pražská kavárno? Proč jste pořád takoví elitářští suchaři, zatímco odjinud padají aspoň občas vtipné bonmoty? Pokud neumíte střílet, radši nestřílejte vůbec.
0
Vytisknout
4088

Diskuse

Obsah vydání | 13. 3. 2018