27. 5. 2003 / Jan Zeman
Velká část ekologické společnosti se dívá na vstup do EU z hlediska ochrany životního prostředí s velkým optimismem. Stavíme se k němu podstatně zdrženlivěji. Zda vstup ČR do EU zlepší či zhorší ži...
26. 5. 2003 / Radek Mokrý
Nürnberg hlavní nádraží, cestovní centrum DB, pultík, prostě informace pro cestující. Mladý pár se ptá na co nejvýhodnější ICE jízdenky na příští víkend do Hamburku.
17. 3. 2003 / Martin Brendan
Neoliberálne myslenie, ktoré doviedlo britské železnice k privatizačnému fiasku, je základom, z ktorého vychádza aj Svetová banka pri riadení procesu reštrukturalizácie železníc v rozvojových kraji...
10. 3. 2003 / Radovan Geist
V septembri 1999 získalo konzorcium Agua del Urnari, vedené spoločnosťou International Water, štyridsaťročnú koncesiu na
distribúciu vody a na kanalizačný systém v Cochabambe, treťom najväčšom me...
3. 3. 2003 / Jaroslav Hlaváček
Červencový termín zahájení výstavby dálnice D-47 do Ostravy je znovu vážně ohrožen. Upravené podmínky realizační dohody o její výstavbě z Lipníku nad Bečvou přes Ostravu k polským hranicím budou z...
Diletantnská transformace státního monopolu
2. 3. 2003 / Pavel Řezáč
S výměnou na křesle ministra dopravy po loňských volbách se zmrazil proces transformace české železnice. Přetvoření Českých drah na prosperující podnik užitečný pro naší republiku a její postavení ...
O štáte, ktorý nevie zabezpečiť hospodársku súťaž, a o politike, do ktorej chcú odbory vstúpiť
14. 2. 2003 / Martin Muránsky, Radovan Geist
Ako hodnotíte výsledky a priebeh štrajku železničiarov?
Štrajk je významným motívom pre ostatných odborárov. Čo sa týka jeho obsahu, ako bol vnímaný, aká bola solidarita so štrajkujúcimi a akým ...
14. 2. 2003
Pripravili MaNe a PG
Shrnutí všech významných stávek železničářů v Evropě od roku 1998
12. 2. 2003 / Karol Labaš
prevzaté z internetového portálu www.changenet.sk
Dráma na železnici vrcholí. Odvetou za rozhodnutie vlády o definitívnom zastavení osobnej prepravy na 25 najstratovejších železničných tratiach ...
12. 2. 2003 / Aleš Bílek
Od 2. februára sa mala zastaviť verejná osobná doprava na dvadsiatich piatich regionálnych tratiach Slovenska. Bežnému občanovi, ktorý zatiaľ využíval železnicu ako jednotný celoštátny dopravný pro...