Mladá fronta Dnes zase jednou opisovala z BL - bez udání zdroje

26. 1. 2012

Není to seriozní. Srovnejte tento článek Britských listů, vydaný v BL ve 23.45 v pondělí 23. ledna 2012, s tímto článkem v IDnes, vydaným - čistě shodou okolností, samozřejmě - až v úterý 24. ledna 2012 ve 20.44.

Některé formulace jsou totožné.

BL:

Chyby těchto aplikací jsou odstraňovány "za pochodu", ale ani po třech týdnech od spuštění není možné s programy řádně pracovat. Jsou objevovány chyby, které jsou naprosto zásadní a zjišťujeme, že funkce, které jsou naprosto nezbytné pro řádný pracovní výkon, aplikace ani neobsahují, neboť nebyly naším zaměstnavatelem od tvůrců aplikací ani požadovány. To již samo o sobě svědčí, jakým způsobem a jací odborníci celou sociální reformu připravovali.

IDnes:

"Jsou objevovány chyby, které jsou naprosto zásadní, a zjišťujeme, že funkce, které jsou nezbytné pro řádný pracovní výkon, aplikace ani neobsahují, neboť nebyly naším zaměstnavatelem od tvůrců aplikací ani požadovány," píší litoměřičtí odboráři ve stížnosti ministru práce a sociálních věcí Jaromíru Drábkovi.

Ale kdepak to ti odboráři píší, milá IDnes? No v Britských listech. To jste jaksi zapomněli uvést. Seriozní novinařina? Ani náhodou.

K plagiátství blahopřejeme!

V Británii musel odejít z deníku Independent komentátor Johann Hari jen za to, že psal články, v nichž bez udání zdroje citoval výroky celebrit či politiků, které našel v článcích na internetu, v nichž interviewované osoby řekly totéž, co jemu, ale výstižněji nebo přesněji.

0
Vytisknout
2778

Diskuse

Obsah vydání | 26. 1. 2012