28. 10. 2018
V pátek 26. října se v rámci Inspiračního fóra na festivalu dokumentárních filmů v Jihlavě konala diskuse o budoucnosti žurnalistiky, v ČR i ve světě, jíž se zúčastnil Josef Pazderka, šéfredaktor s...
27. 10. 2018
28.
říjen - nevěcné a málo smysluplné výročí. Připomíná stát neexistující
už ani svým rozsahem, ani svým duchem - a jeho duch za idealizaci
nestojí. Událost zaházená dalšími dějinnými vrstvami. ...
27. 10. 2018
Organizace Reportéři bez hranic (RSF) odsuzuje nejnovější vtip českého
prezidenta Miloše Zemana, učiněný na úkor novinářů před skupinou
novinářů po jeho projevu. Vtip nevkusný v nejvyšší míře. Re...
26. 10. 2018 / Petr Homoláč
VK
rozumí ekonomii, ale rád mluví do všeho. Jeho názory na globální
oteplování jsou poněkud ujeté, ještě víc to platí o jeho
znalostech a názorech na liberální demokracii. On považuje
liberální de...
26. 10. 2018 / Jiří Hlavenka
Jaromír Nohavica si samozřejmě zaslouží ruské
ocenění za zprostředkování ruské kultury k nám: všechna ta "ruské" ale
patří s velmi malým r na začátku. Bez Nohavici by jména Bulata Okudžavy a
z...
26. 10. 2018
Kolik dětí, jejichž rodiče nemají maturitu, vystuduje vysokou školu:Nový Zéland 39.2 %Kanada 36.7 %Finsko 34.1 %Izrael 31.5 %Dánsko 27.3 %Jižní Korea 27.2 %Estonsko 26.4 %Německo 14.9 %Rakousko 10...
26. 10. 2018 / Jan Čulík
Tento transparent jsem v pátek ráno vyfotografoval v Praze Na příkopech, píše Jan Čulík. Heslo "100 let republiky" je všude. Je lživé. Jaké republiky? Kterých 100 let? Československá republika skon...
26. 10. 2018
Zdržet se, nebo hlasovat proti vyjde na stejno. Komunisti, SPD i TOP09 byly jediné strany, které nepodpořily odstranění stropu pro hodně předlužené lidi. @TOP09cz se obhajobou obchodníků s bídou s...
25. 10. 2018 / Daniel Veselý
Ilustrační foto: Zdroj: www.mzv.czZdá se, jako by česká armáda v Afghánistánu byla lapena
v cyklu násilí a odvet, přičemž umírají jak Češi, tak Afghánci. Na český
kontingent však tento týden neút...
25. 10. 2018 / Jiří Karen
Jsem učitel, 45 let. Učím dějepis a němčinu na gymnáziu na maloměstě. Moje
výuka dějepisu spočívala v tom, že jsem se snažil nutnou a zásadní historickou
faktografii obohatit. Chtěl jsem žáky tro...