10. 5. 2011 / Štefan Švec
Chápu, že existuje multivitamínový džus. Chápu, že existují 100% džusy. Ale nedochází mi, co to je 100% multivitamín. Navíc s dužinou. Jakou má vitamín asi dužinu? Na jakém stromě roste? Opravdu v ...
4. 5. 2011 / Štefan Švec
Jasně, je to drobnost, ale mrkněte se na okénko "Dny otevřených dveří" úplně dole na stránce automobily KIA. Všechno je tam přesně obráceně, než má. Mezi čísly 11. a 20. má být dlouhá pomlčka a nik...
2. 5. 2011 / Štefan Švec
Nehledě na to, že jezdit po světě s brečícím děckem na dveřích musí být bezva, je tahle reklama na autě asi nejzhůvěřilejším příkladem používání slova "díky" tam, kde má být "kvůli". Taky už jste v...
29. 4. 2011 / Štefan Švec
Fotku tohohle obřího plakátu nám poslal čtenář Ondřej Macl. A připojil doušku: "Billboard visí v Brně nad branami čtvrti, jíž předchází pověst chudoby, strachu a sociálního vyloučení..." Jojo, není...
7. 4. 2011
Přiložený obrázek by se možná hodil do koutku reklamní tuposti (možná i jinam), neboť je zajímavým dokladem úrovně zpravodajských serverů. Tento náhled byl 5. 4. 2011 stažen ze serveru http://news....
Koutek reklamní tuposti
4. 3. 2011
Poslední dobou se rozmáhá dělení-nedělení slov, kde jazyk dostává na frak z tzv. grafických důvodů. Text je tu použit jenom jako grafický prvek a čitelnost se snižuje o několik řádů. Proč mís...
Koutek reklamní tuposti
2. 3. 2011 / Tomáš Koloc
Za časů, kdy byli autoři tohoto seriálu dětmi, přijížděly před koncem školního roku kolotoče, houpačky a střelnice a říkalo se tomu atrakce. Žáci je navštěvovali nepoměrně raději než mís...
Koutek reklamní tuposti
28. 2. 2011
Zaplaťte 3.990 a máte kompletní brýle včetně skel zadarmo! Fotografie Tomáše Osladila pořízena v pondělí 21. 2. 2011 v obchodním centru Atrium v Hradci Králové.
Koutek reklamní tuposti 21
25. 2. 2011
Když překladatel marketingového textu nedokáže přeložit slovo, může udělat spoustu věcí. Jednou z nejnebezpečnějších je vymyslet slovo vlastní. Třeba "jednomužný". To je skoro do básně, nemysl...
Koutek reklamní tuposti 20
24. 2. 2011
"Již delší dobu mě dráždí reklama, kterou OÚ Praha 2 nechal vylepit na všechny odpadkové koše ve svém obvodu," píše čtenář Petr Březina. "Dosud jsem nepřišel na to, jakou informační hodnotu má t...