KOUTEK REKLAMNÍ TUPOSTI:

Záleží nám na detail

14. 6. 2012 / Štefan Švec

čas čtení < 1 minuta

Nedávno jsme tu psali o Rexona, která se bez ohledu na čeština i zákazník odmítá skloňovat. Pak se objeví billboard s Billou a řeznictvím Vocílka, kterému prý záleží na detailech. Pokud je to pravda, proč mu na nich proboha záleží "v Billa"? Tedy ve firma, která na detail jakéhokoliv jazyk zjevně zvysoka výkal?

Proč tento koutek?

Reklama je součástí veřejného prostředí. Ovlivňuje naši řeč a vnímání estetiky, ať chceme nebo ne. Proto by měla dodržovat aspoň základní kulturu vyjadřování. Publikujeme takové příklady firemní komunikace, kde neschopnost jejího tvůrce či zadavatele překročila míru jazykové či jiné normy. Snad to přispěje ke kultivaci okolí nás všech.

0
Vytisknout
7855

Diskuse

Obsah vydání | 14. 6. 2012