KOUTEK REKLAMNÍ TUPOSTI:

Býk s měkkým v akci, aneb Už to není, co to bívalo

25. 1. 2012 / Karel Dolejší

čas čtení < 1 minuta

Pan Martin Eliáš zaslal redakci fotografii "regálu nejmenovaného supermarketu", na níž je zobrazena nepochybně velice lákavá nabídka kdysi slavného a ceněného východomaďarského vína Býčí krev (Bikavér). Možná byl personál obchodu zmaten původní podobou názvu na etiketě, nebo je prostě a jednoduše negramotný - každopádně výsledek s hrubou pravopisnou chybou vidíte sami. Zde ovšem evidentně prodává cena: Bikavér nebo babyka, vše za 49,90. No nekupte to!

Koutek reklamní tuposti nyní též na facebooku ZDE

Proč tento koutek?

Reklama je součástí veřejného prostředí. Ovlivňuje naši řeč a vnímání estetiky, ať chceme nebo ne. Proto by měla dodržovat aspoň základní kulturu vyjadřování. Budeme publikovat takové příklady firemní komunikace, kde neschopnost jejího tvůrce či zadavatele překročila míru jazykové či jiné normy. Snad to přispěje ke kultivaci okolí nás všech.

0
Vytisknout
9817

Diskuse

Obsah vydání | 26. 1. 2012