KOUTEK REKLAMNÍ TUPOSTI:

Pojištění povinné i pro nevlnné

27. 7. 2012 / Tomáš Koloc

čas čtení < 1 minuta

Tato, zdánlivě invenční reklama vykazuje tentokrát reklamní tupost grafického charakteru. Díky "vtipné" typografické klauniádě s "prodloužením" horního malého i je pojištění firmy Generali povinné i pro nevlnné...

Proč tento koutek?

Reklama je součástí veřejného prostředí. Ovlivňuje naši řeč a vnímání estetiky, ať chceme nebo ne. Proto by měla dodržovat aspoň základní kulturu vyjadřování. Budeme publikovat takové příklady firemní komunikace, kde neschopnost jejího tvůrce či zadavatele překročila míru jazykové či jiné normy. Snad to přispěje ke kultivaci okolí nás všech.

0
Vytisknout
10640

Diskuse

Obsah vydání | 31. 7. 2012