KOUTEK REKLAMNÍ TUPOSTI:

Slušnost, která zabíjí

25. 7. 2012 / Tomáš Koloc

čas čtení < 1 minuta

Za reklamní kampaní firmy Philip Morris "Stavíme na slušnosti již více než 150 let" musí stát buď nebetyčná blbost, nebo stejně velká drzost. Jak jinak si lze vysvětlit, že se na slušnost odvolává firma, která vyrábí něco, co podle statistiky zabije ročně 4,8 milionu lidí.

Za tip děkuji čtenáři BL, který se podepisuje jako Ferenc Fíbek.

Proč tento koutek?

Reklama je součástí veřejného prostředí. Ovlivňuje naši řeč a vnímání estetiky, ať chceme nebo ne. Proto by měla dodržovat aspoň základní kulturu vyjadřování. Budeme publikovat takové příklady firemní komunikace, kde neschopnost jejího tvůrce či zadavatele překročila míru jazykové či jiné normy. Snad to přispěje ke kultivaci okolí nás všech.

0
Vytisknout
10773

Diskuse

Obsah vydání | 27. 7. 2012