Kawasakiho růže: Krása
6. 7. 2010 / Ema Čulík
< Jan Hřebejk v Karlových Varech Právě jsem zhlédla nejnovější Hřebejkův film Kawasakiho růže . Psycholog-disident Pavel Josek má dostat státní vyznamenání za zásluhy pro českou společnost....
6. 7. 2010 / Ema Čulík
< Jan Hřebejk v Karlových Varech Právě jsem zhlédla nejnovější Hřebejkův film Kawasakiho růže . Psycholog-disident Pavel Josek má dostat státní vyznamenání za zásluhy pro českou společnost....
5. 7. 2010 / Ema Čulík
Krysztof Kieslowski v jednom rozhovoru vysvětloval svůj přechod od dokumentárního filmu k fiktivnímu dramatickému filmu tvrzením, že situace, které si nevíce přejete natáčet a které nejvíce musít...
5. 7. 2010 / Jan Čulík
V neděli večer se na karlovarském filmovém festivalu promítal "irácký" film režiséra Mohameda Al-Daradji Son of Babylon. Ve skutečnosti to byla učebnicová ukázka šíření západních stereotypů o ...
5. 7. 2010 / Ema Čulík
Já hlupák jsem se včera v Karlových Varech oddala propagandě. Rozhodla jsem se navštívit jednu ze zdejších "mimořádných akcí", promítání iráckého filmu z loňského roku, nazvaného Son of Babyl...
4. 7. 2010 / Ema Čulík
Emma Čulík srovnává v anglické recenzi český film Normal Julia Ševčíka a anglický film The Killer inside Me od známého britského režiséra Michaela Winterbottoma ZDE. Ševčíkův film je ve srovn...
4. 7. 2010 / Jan Čulík
Přestože film finacovala televize Nova, Ženy v pokušení Jiřího Vejdělka (2010) jsou překvapivě profesionálně napsanou i realizovanou situační komedií, která pobaví a přitom v ní divák objeví i ne...
4. 7. 2010 / Jan Čulík
Množství víceméně nevýrazných, "úsměvných" českotelevizních komedií "laskavého humoru" rozmnožil o další jednu režisér Robert Sedláček zdlouhavým filmem Muži v říji. Soustředil se na drobn...
3. 7. 2010 / Jan Čulík
Cenným je na karlovarském filmovém festivalu, že přinese - na pár dní - do České republiky možnost zhlédnout filmy, které se tu nikdy nedostanou do distribuce - ačkoliv, jak na to poukazují cyni...
3. 7. 2010 / Jan Čulík
Film Jana Svěráka Kuky se vrací je, jak se zdá, poněkud osobním, trochu násilným pokusem o návrat do dětství. Proč? Protože, jak říká v závěru filmu postava vandráka, dětství je z lidského ž...