Vyjádření společnosti Google k zobrazování reklamy propagující extremismus

Inzerenti budou mít větší kontrolu nad zobrazovaným obsahem

18. 3. 2017

čas čtení 1 minuta


V loňském roce jsme z našich systémů odstranili téměř 2 miliardy škodlivých reklam, zrušili přístup do programu AdSense více než stu tisíc vydavatelů a zakázali zobrazování reklam u více než 300 milionů videí na YouTube, reaguje společnost Google Czech Republic na článek, jenž upozorňuje na zobrazování reklam inzerentů na stránkách s extremistickým obsahem. Cituje v češtině několik vět z vyjádření Ronana Harrise, ředitele britské pobočky firmy Googlu na ostrou kritiku inzerentů a britských poslanců:

"V naší síti jsou miliony stránek a na YouTube je každou minutu nahráno 400 hodin videí. Uznáváme, že při takovém objemu nejsme stoprocentně úspěšní. Ve velice malém procentu případů se zobrazí reklamy i u obsahu, který porušuje naše pravidla. V těchto případech reklamy co nejrychleji odstraňujeme, ale víme, že můžeme a musíme dělat ještě více.

Od našich inzerentů a agentur jasně slyšíme, že můžeme poskytnout jednodušší a účinnější řešení, která zamezí tomu, aby se jejich reklamy zobrazovaly u kontroverzního obsahu. Přestože poskytujeme inzerentům a agenturám řadu nástrojů, pomocí kterých mají kontrolu nad tím, kde se jejich reklamy zobrazí (jako např. vyloučení témat a vyloučení kategorií webů), můžeme při řešení případů nevhodně monetizovaných videí a obsahu odvádět lepší práci. Začínáme důkladně přezkoumávat naše inzertní zásady a v nadcházejících týdnech budeme zavádět změny, které dají inzerentům ještě větší kontrolu nad tím, kde se na YouTube a v síti obsahové reklamy Google jejich inzerce objeví."

0
Vytisknout
7373

Diskuse

Obsah vydání | 22. 3. 2017