6. 8. 2003
RSS backend
PDA verze
Čtěte Britské listy speciálně upravené pro vaše mobilní telefony a PDA
Reklama
Reklama
Celé vydání
Archiv vydání
Původní archiv

Autoři

Vzkaz redakci

OSBL
Tiráž

Britské listy

http://www.blisty.cz/
ISSN 1213-1792

Šéfredaktor:

Jan Čulík

Redaktor:

Karel Dolejší

Správa:

Michal Panoch, Jan Panoch

Grafický návrh:

Štěpán Kotrba

ISSN 1213-1792
deník o všem, o čem se v České republice příliš nemluví
6. 8. 2003

Neurážejte Turecko srovnáváním jeho železnice s ČD

Souhlasim s Vasim rozhorcenim nad urovni komunistickeho statniho podniku CD ZDE. Sam bych se nedokazal natolik ovladat, abych mohl podobny clanek napsat bez sprosteho slova na kazdem radku. Vlakem jsem dojizdel postupne do skoly a pak do prace kazdodenne asi 10 let. Dnes by me do nej nedostal zpet ani litr naturalu za 40 Kc.

Jednu vec Vam musim ale vytknout. V clanku pisete:

Mám docela strach, že se Česká republika může propadnout v ostré západoevropské konkurenci na úroveň nějakého takového Turecka, banánové republiky, rozvojové země. Příslušné ingredience - nezájem, bezmocnost a odcizenost lidí, jsou už na místě.

Jel jsem v Turecku osobnim vlakem asi pred 8 lety. Jednalo se o obycejny vlak, neco jako druha trida. Ani v soucasne dobe nedosahuji v CR vlaky tamnejsi urovne... Proto mne Vase srovnani trosku zamrzelo. Zminim i dalsi zazitek z "bananove republiky", mou letosni cestu vlakem v Egypte. Cisty, klimatizovany, pohodlny, levny a na cas prijizdejici vlak, o kterem se ceskym nebohym klientum CD ani nezda. Kdyz uz jsem u toho srovnavani, napada mne, ze hur nez v CR jsme vlakem nejel. I cestu vlakem do Ruska jsem pro jistotu zapocal az na Ukrajine a dobre jsem udelal.

Nejde jen o vlaky samotne, nedilnou soucasti jsou i nadrazi, ktere jsou u nas neblahou predzvesti nasledujicich okamziku...

Kdyz vlakem, tak jedine az za hranicemi nasi bananove republiky.

                 
Obsah vydání       6. 8. 2003
6. 8. 2003 Velvyslanectví německých zájmů - dopis jednoho lobbisty Štěpán  Kotrba
6. 8. 2003 Proti hlučné restauraci lze zasáhnout - snad Jan  Čulík
6. 8. 2003 Česká pošta: "Peníze nevyměňujeme" Jan  Čulík
6. 8. 2003 Nebát se - a nejde zdaleka jen o vlaky Ilona  Bílková
6. 8. 2003 Jak se v ČR kradou platy Jan  Čulík
6. 8. 2003 Vyberte předsedu Nejvyššího kontrolního úřadu bez politikaření Bohdan  Dvořák
5. 8. 2003 Česká pošta: kapitalismus, který zešílel, aneb "mají toho hodně" Jan  Čulík
6. 8. 2003 Krize české kinematografie? Jan  Lipšanský
6. 8. 2003 Jak zemřel dr. Kelly? Tomáš  Krček
6. 8. 2003 CzechTek budil lidi na ploše 615 km2 Jaromír  Zlámal
6. 8. 2003 Nelze omlouvat, když někdo obtěžuje lidi hlukem
6. 8. 2003 S Českými drahami ve špíně a horku Milan  Krčmář
6. 8. 2003 Jezděte více vlakem! Milan  Borovička
6. 8. 2003 Neurážejte Turecko srovnáváním jeho železnice s ČD Luděk  Miklas
6. 8. 2003 Příliš lehká hra s fakty Michal  Krsek
5. 8. 2003 Jak smrt Davida Kellyho zaujala zahraniční média
5. 8. 2003 LFŠ závěrem: Letošní Filmovka ve srovnání s loňskou Jan  Čulík
5. 8. 2003 Když se ruší cesty Marie  Lipoldová
5. 8. 2003 Kladivo na ...?! Ladislav  Žák
4. 8. 2003 Hospodaření OSBL za červenec 2003
18. 6. 2004 Inzerujte v Britských listech

Doprava RSS 2.0      Historie >
6. 8. 2003 S Českými drahami ve špíně a horku Milan  Krčmář
6. 8. 2003 Příliš lehká hra s fakty Michal  Krsek
6. 8. 2003 Neurážejte Turecko srovnáváním jeho železnice s ČD Luděk  Miklas
6. 8. 2003 Nebát se - a nejde zdaleka jen o vlaky Ilona  Bílková
6. 8. 2003 Jezděte více vlakem! Milan  Borovička
16. 7. 2003 Zkušenost cestujících vizitkou Českých drah   
15. 7. 2003 Jezdit vlakem v ČR je zážitek, ale umyjte si pak ruce Jan  Čulík
27. 5. 2003 Vstup do EU z hlediska ochrany životního prostředí Jan  Zeman
26. 5. 2003 Deutsche Bahn AG - jízdenky dražší než letenky? Radek  Mokrý
17. 3. 2003 Privatizácia železníc v treťom svete Martin  Brendan
10. 3. 2003 Tajnosti a klamstvá Európskej komisie: oslabovanie sociálneho systému Radovan  Geist
3. 3. 2003 Začátek výstavby dálnice do Ostravy se znovu odkládá Jaroslav  Hlaváček
2. 3. 2003 Je možno ještě zachránit České dráhy před destrukcí? Pavel  Řezáč
14. 2. 2003 Náš štrajk sa neskončil Radovan  Geist, Martin Muránsky