Jak funguje marketing

11. 5. 2012

čas čtení 1 minuta



Hudebník jménem Dave Carroll zaznamenal nedávno problém s americkými aeroliniemi United Airlines.

Letecká společnost údajně poškodila během letu jeho drahou kytarou (cena: 3500 dolarů) od firmy Taylor. Carroll se snažil tři čtvrtě roku bezvýsledně získat od firmy United Airlines odškodné. Nakonec napsal šéfovi oddělení pro styk se zákazníky u firmy United Airlines, že mu nezbývá nic jiného než natočit video na YouTube o tom, jak se firma United Airlines chová k zákazníkům. Šéf oddělení pro styk se zákazníky u firmy United Airlines mu odpověděl: "Tak to ti s tím přeju mnoho štěstí, kamaráde."

Takže Dave Carroll natočil zmíněné video a umístil ho na YouTube. Poté, co video zaznamenalo 6 milionů přístupů, firma United Airlines se spojila s hudebníkem a nabídla mu odškodné, pokud video z internetu stáhne. Dave Carroll na to reagoval: "Tak to ti s tím přeju mnoho štěstí, kamaráde." Do dneška Carrollovo video zhlédlo 11 milionů lidí.

Firma Taylor Guitars věnovala Carrollovi dvě nové kytary za to, že jeho video na internetu vedlo k podstatnému vzrůstu objednávek jejích kytar.

Carrollovo video je ZDE

0
Vytisknout
8261

Diskuse

Obsah vydání | 11. 5. 2012