Koutek reklamní tuposti 49 - Konzervativní jídelníček pro seniory

9. 12. 2011 / Karel Dolejší

čas čtení < 1 minuta

Zdá se, jakoby se někteří obchodníci velice zodpovědně a tak trochu s předstihem připravovali na důsledky daňové a sociální reformy. Psí konzervy to jistí, milí senioři s Drábkovým důchodem!

Za upozornění na tuto tupou reklamu instalovanou v prodejně Tesco v Ostravě-Hrabové děkuji panu Richardu Kulovi.

Proč tento koutek?

Reklama je součástí veřejného prostředí. Ovlivňuje naši řeč a vnímání estetiky, ať chceme nebo ne. Proto by měla dodržovat aspoň základní kulturu vyjadřování. Budeme publikovat takové příklady firemní komunikace, kde neschopnost jejího tvůrce či zadavatele překročila míru jazykové či jiné normy. Snad to přispěje ke kultivaci okolí nás všech.

0
Vytisknout
9312

Diskuse

Obsah vydání | 9. 12. 2011