From: Alice NEUVIRTOVÁ Sent: Tuesday, February 22, 2011 10:22 AM
Subject: RE: Dotaz na změnu DPH

Vážený pane Cichro,
děkujeme za Váš dotaz. Výběr sedmi základních potravin byl výsledkem politické dohody. Naše strana se snažila prosadit alespoň takové základní potraviny, které odpovídají zdravému životnímu stylu nebo jsou ze zdravotních důvodů pro spotřebitele nezbytné (onemocnění cukrovkou, celiakií, atd.). Snížení DPH u základních potravin považujeme za velký úspěch Věcí veřejných, jsme si však vědomi, že změna sazby DPH je velmi citlivým zásahem do života všech občanů.
S pozdravem
Bc. Alice Neuvirtová

Analytické centrum VV
Štefánikova 23, Praha 5, 150 00