7. 4. 2004
RSS backend
PDA verze
Čtěte Britské listy speciálně upravené pro vaše mobilní telefony a PDA
Reklama
Reklama
Celé vydání
Archiv vydání
Původní archiv

Autoři

Vzkaz redakci

OSBL
Tiráž

Britské listy

http://www.blisty.cz/
ISSN 1213-1792

Šéfredaktor:

Jan Čulík

Redaktor:

Karel Dolejší

Správa:

Michal Panoch, Jan Panoch

Grafický návrh:

Štěpán Kotrba

ISSN 1213-1792
deník o všem, o čem se v České republice příliš nemluví
7. 4. 2004

Pomalost

Dobrý den pane náměstku a pane starosto,

zajímalo by mne proč autobusy ČSAD Kladno mezi Roztokami u Prahy a Prahou jezdí tak NESNESITELNĚ pomalu, pokud jedou podle oficiálního jízdního řádu.

Myslím si, že je to proto, aby místní obyvatelé nemohli platit za přepravu přes dvě pásma (0 až 1) jen 8 korun , ale museli platit 12 Kč, což pro vás i pro Ropid znamená navýšení tržeb o 1/3. Srovnatelnou trasu, dokonce stejným směrem a na dohled od Roztok totiž autobusy DP Praha ujedou za 14 - 15 minut, a tedy lidé tam mají dopravu opravdu o 1/3 levnější.

Na vlastní náklady jsem provedl měření na srovnatelné trase busu č.147 Dejvická - Výhledy (Suchdol)

Výsledek:

1: BUS č. 147 TRASA DEJVICKÁ - VÝHLEDY (SUCHDOL) 6,5 KM/2 PÁSMA (0 AŽ 1)/14 MINUT, tedy jízdné 8 korun.

2: BUS Č. 340 TRASA DEJVICKÁ - TYRŠOVO NÁMĚSTÍ (ROZTOKY) 6,5 KM/2 PÁSMA (0 AŽ 1)/19 MINUT, tedy jízdné 12 korun.

Řidiči ČSAD Kladno 19 minutovou jízdu, jak určuje Váš jízdní řád nedodržují. každý den si schovávám jízdenky a poznamenávám si skutečnou dobu jízdy. Prakticky stále jezdí tuto trasu od 10 do 14 minut.

Na pana starostu Boloňského mám několik otázek.

1/Kolik a komu naše město platí roční dotace na dopravu za léta 2001 až 2003.

2/ Snížila by se tato dotace pokud by se skutečně prokázalo, že ČSAD Kladno záměrně pomalou jízdou tuneluje peněženky města i cestujících?

3/Dotace této dopravě je platba z veřejného rozpočtu a jako občan mám na tento údaj právo a za tuto informaci nemusím platit.

S úctou Radek Mokrý

Děkuji za odpověď.

Stejné otázky budu konzultovat s orgány státní správy.

Souhrn informací zveřejním.

Na dopis, odeslaný 26. března 2004, dosud nepřišla odpověď.

                 
Obsah vydání       7. 4. 2004
7. 4. 2004 Pomalost Radek  Mokrý
7. 4. 2004 Čeká dnešní islám na svého Jana Křtitele? Martin  Škabraha
7. 4. 2004 Chcete učit češtině na Glasgow University?
7. 4. 2004 K Velikonocům I.... Miloš  Dokulil
7. 4. 2004 Deníček sněmovní panny XVI. Alexandra  Virgová
7. 4. 2004 O bulvarizaci médií Jan  Čulík, Václav  Žák, Radko  Kubičko
7. 4. 2004 Iráčtí emigranti podávali falešné informace
7. 4. 2004 S perutěmi ČSA
7. 4. 2004 Víra v porozumění a dorozumění nemá šanci?
6. 4. 2004 Neuvěřitelně špatné služby ČSA
7. 4. 2004 Proti ČSA je vedena v médiích kampaň
7. 4. 2004 Pane Čulíku, jakou náhodou jste nezemřel?
7. 4. 2004 Jak jsem náhodou nezemřel v letadle společnosti ČSA Jan  Čulík
6. 4. 2004 Zveřejněte zprávu, proč došlo k výpadku motoru u letadla do Amsterodamu Jan  Čulík
6. 4. 2004 Nedělní závada na letadle Boeing se nedala předvídat
6. 4. 2004 Závada na letadle: Jak to vidí člen letecké posádky
4. 4. 2004 Mohlo dojít v neděli ráno nad Ruzyní k letecké katastrofě? Jan  Čulík
7. 4. 2004 Skutečné informace o Černobylu
7. 4. 2004 Černobyl vedl k obrovskému zvýšení radiace na českém území
7. 4. 2004 Musíme rozvíjet tradiční zdroje elektrické energie Josef  Vít
31. 3. 2004 Chcete studovat v Británii pro získání titulu PhD v oblasti středoevropských studií?
29. 12. 2003 Nenechte si ujít: nový knižní výbor z Britských listů
7. 4. 2004 Hospodaření OSBL za březen 2004
22. 11. 2003 Adresy redakce

Redakční výběr nejzajímavějších článků z poslední doby RSS 2.0      Historie >
7. 4. 2004 O bulvarizaci médií Radko  Kubičko
7. 4. 2004 Proti ČSA je vedena v médiích kampaň   
7. 4. 2004 Pomalost Radek  Mokrý
7. 4. 2004 Jak jsem náhodou nezemřel v letadle společnosti ČSA Jan  Čulík
7. 4. 2004 O bulvarizaci médií Jan  Čulík, Václav Žák
6. 4. 2004 Nedělní závada na letadle Boeing se nedala předvídat   
6. 4. 2004 Závada na letadle: Jak to vidí člen letecké posádky   
6. 4. 2004 Zveřejněte zprávu, proč došlo k výpadku motoru u letadla do Amsterodamu Jan  Čulík
4. 4. 2004 ČeRT Vlastimil  Ježek
4. 4. 2004 Mohlo dojít v neděli ráno nad Ruzyní k letecké katastrofě? Jan  Čulík
4. 4. 2004 Čert na druhou aneb jak propojit média veřejné služby tak, aby přežila budoucnost Štěpán  Kotrba
2. 4. 2004 Škoda, že není komu vyprávět o neutrinech ... Hynek  Hanke
2. 4. 2004 Lehkomyslnost nebo ignorace? Petr  Horák
2. 4. 2004 Fascinace životem na samém okraji společnosti Jan  Čulík