7. 4. 2004
RSS backend
PDA verze
Čtěte Britské listy speciálně upravené pro vaše mobilní telefony a PDA
Reklama
Reklama
Celé vydání
Archiv vydání
Původní archiv

Autoři

Vzkaz redakci

OSBL
Tiráž

Britské listy

http://www.blisty.cz/
ISSN 1213-1792

Šéfredaktor:

Jan Čulík

Redaktor:

Karel Dolejší

Správa:

Michal Panoch, Jan Panoch

Grafický návrh:

Štěpán Kotrba

ISSN 1213-1792
deník o všem, o čem se v České republice příliš nemluví
6. 4. 2004

Neuvěřitelně špatné služby ČSA

Vážený pane Čulíku,

po přečtení Vašeho článku v Lidových novinách ZDE jsem se rozhodl Vám v příloze mailu zaslat naší, takřka neuvěřitelnou anabázi s ČSA, píše Tomáš Čumpelík.

Podotýkám, že stížnost jsem odeslal už 12. března faxem i mailem a když jsem jí po čtrnácti dnech telefonicky urgoval, bylo mi řeceno, že oddělení péče o zákazníky má dvě kanceláře, je nemožné ji najít a tudíž na ni ani odpovědět. Poslal jsem ji tedy znova a opět dodnes není odezva žádná.

Doufám, že jsem Vás dlouho nezdržel.

ČESKÉ AEROLINIE, a.s.
Zákaznické oddělení
Kolejní 550/2
160 00 Praha 6
fax +420 222 316 260

V Praze dne 12.března 2004

Vážení,

chtěli bychom vás informovat o průběhu našeho cestování s vaší leteckou společností, které proběhlo tento víkend.

V pátek, 5. března, jsme měli odletět letem OK 0052 do New Yorku. Přestože ČSA věděly, že letadlo zůstalo po poruše od středy, to znamená dva dny předem, na letišti v NY, nesnažily se nás kontaktovat a informovat nás o zrušení letu. Při překnihovávání letu, nám pracovnice aerolinek nebyla schopná odpovědět na jakýkoliv dotaz, pouze nabízela náhradní dopravu a to takovou, že přílet do NY by byl zpožděn o šest hodin. Teprve poté, co jsme změnili fronty a pracovnici aerolinií a požadovali jsme zrušení našich letenek, jakoby "zázrakem" se našlo spojení s British Airways na kterém jsme ztratili "pouhé" dvě a půl hodiny. Díky tomuto zdržení jsme však nestihli na hokejové utkání NHL New York Rangers vs Washington Capitals a propadly nám vstupenky.

V pondělí, 8. března, jsme se měli navracet letem OK 0053. Teprve po odbavení, těsně před boarding timem, jsme se dozvěděli, že let byl opět zrušen! Vyhledal jsem zástupce ČSA na letišti Newark, pana Naxeru, který mi na mojí otázku zda by si cestující nezasloužili vysvětlení, pomoc nebo omluvu, neuvěřitelně přezíravým a arogantním způsobem odvětil, že jsme "snad slyšeli hlášení v rozhlase o zrušení letu a to že nám musí stačit"(podotýkám, že nakonec proběhlo, ale asi hodinu po zrušeném boarding time)! Celý let pak ručně přebookovávali přes dvě hodiny pouzí dva pracovníci ČSA bez jakékoliv organizace, takže v nastálé tlačenici jeden z cestujících omdlel.

Od člena Sky Teamu bychom čekali alespoň odpovídající úroveň náhradního cestování. Opak byl pravdou. Byli jsme přesměrováni do neuvěřitelného letu s Air India. Stáří letadla si nedovoluji odhadnout, ale jistě se pohybovalo v několika desítkách let. Oborníci na technický stav letadel nejsme, tudíž když jsme zhodnotili jako tragický, je to pouze laický názor. Ovšem nepřítomnost polohovacích křesel, dek, hygienických podhlavníků, hygienických potřeb a zábavy na palubě letadla byla faktem.

Po příletu do Paříže jsme měli zhruba hodinu na to, abychom stihli let do Prahy ve 12:55. Na ten jsme ale posláni nebyli a to s odůvodněním, že by se nestačila přeložit naše zavazadla a že to není technicky možné. K našemu údivu však někteří naši spolucestující z NY tímto letem odletěli! My jsme tedy čekali, kvůli údajnému výše uvedenému důvodu, další čtyři hodiny na let do Prahy v 15:45 a k našemu neuvěřitelnému překvapení na závěr cesty nám nedorazilo 1 zavazadlo. Naše zpoždění na tomto letu bylo jedenáct hodin, díky čemuž jsme se bez omluvy nedostavili do zaměstnání, kde nám to způsobilo obrovské problémy.

Očekáváme vaší reakci na souhrn těchto událostí.

Děkujeme

Eva Bartošová a Tomáš Čumpelík

(v původním dopise uvedena plná adresa)

e-mail : tomas.cumpelik@napasece.cz

                 
Obsah vydání       7. 4. 2004
7. 4. 2004 Pomalost Radek  Mokrý
7. 4. 2004 Čeká dnešní islám na svého Jana Křtitele? Martin  Škabraha
7. 4. 2004 Chcete učit češtině na Glasgow University?
7. 4. 2004 K Velikonocům I.... Miloš  Dokulil
7. 4. 2004 Deníček sněmovní panny XVI. Alexandra  Virgová
7. 4. 2004 O bulvarizaci médií Jan  Čulík, Václav  Žák, Radko  Kubičko
7. 4. 2004 Iráčtí emigranti podávali falešné informace
7. 4. 2004 S perutěmi ČSA
7. 4. 2004 Víra v porozumění a dorozumění nemá šanci?
6. 4. 2004 Neuvěřitelně špatné služby ČSA
7. 4. 2004 Proti ČSA je vedena v médiích kampaň
7. 4. 2004 Pane Čulíku, jakou náhodou jste nezemřel?
7. 4. 2004 Jak jsem náhodou nezemřel v letadle společnosti ČSA Jan  Čulík
6. 4. 2004 Zveřejněte zprávu, proč došlo k výpadku motoru u letadla do Amsterodamu Jan  Čulík
6. 4. 2004 Nedělní závada na letadle Boeing se nedala předvídat
6. 4. 2004 Závada na letadle: Jak to vidí člen letecké posádky
4. 4. 2004 Mohlo dojít v neděli ráno nad Ruzyní k letecké katastrofě? Jan  Čulík
7. 4. 2004 Skutečné informace o Černobylu
7. 4. 2004 Černobyl vedl k obrovskému zvýšení radiace na českém území
7. 4. 2004 Musíme rozvíjet tradiční zdroje elektrické energie Josef  Vít
31. 3. 2004 Chcete studovat v Británii pro získání titulu PhD v oblasti středoevropských studií?
29. 12. 2003 Nenechte si ujít: nový knižní výbor z Britských listů
7. 4. 2004 Hospodaření OSBL za březen 2004
22. 11. 2003 Adresy redakce